Gomorgon Sverige!

   PUBLICERAT 2009-10-18 › KLOCKAN 08:19:36
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
Sorry för att jag ej har skrivit på ett tag nu! Men jag har inte haft någon skriv ork eller så!
Har varit så mycket nu! Igår var vi ÄNTLIGEN och köpte säng kudde och täcke till vårat Pyre:)
Kommer bli så fint så! Idag ska vi ut o bestämma oss för GANT påslakan sättet till honom:) *mys*
Det är mycket med det hela och tiden börjar springa i väg nu och vi har inte hittat en extra bil till mig:(((
Säg till om ni vet någon bil! Det är så svårt vart inne på BMW men jag vet inte ut eller in! J får sin nya AUDI A4 KOMBI 1 nov så vi vet ju inte om vi vill ha en till kombi eller en mindre bil! :S Inte lätt!!

Igår så var vi hos ett par Vänner på kvällen super mysigt:) åt god thai mat :) osv! *mums* Ibörjan av min graviditet så kunde jag inte äta eller ens lukta på thai mat som jag älskat innan! Men nu kan jag äta det igen *jippi* är inte så känslig längre TACK & LOV!

Har kommit in i en period då jag vill ändra om här hemma, men först på listan står Pyrets Rum och inget annat ska bli klart först;)

Hoppas ni får en underbar Söndag:)





Petra ›

Vilken säng köpte ni? Kram,

Datum: 2009-10-18 Tid: 17:19:24
Hemma hos Katta ›

Vad kul att ni köpt både säng och fina saker att ha i den! Ska bli så spännande att få se bilder på inköpen.



Vi velar fortfarande ;) Är lite inne på en sängmodell från BRIO just nu. Känns rejält och klassiskt på något vis. Brukar ha jättelätt för att bestämma mig om vad som är snyggt och mindre snyggt men när det kommer till det här med babystuff är jag helt omöjligt velig, ha ha!



Idag har vi monterat ihop garderoberna till hans blivande rum. Såå skönt att äntligen få några stora saker på plats!



Ha en fortsatt mysig kväll! Kraam från Örebro

Datum: 2009-10-18 Tid: 17:56:03 BLOGG: http://kattabloggen.blogg.se/
Hemma hos Katta ›

Vad kul att ni köpt både säng och fina saker att ha i den! Ska bli så spännande att få se bilder på inköpen.



Vi velar fortfarande ;) Är lite inne på en sängmodell från BRIO just nu. Känns rejält och klassiskt på något vis. Brukar ha jättelätt för att bestämma mig om vad som är snyggt och mindre snyggt men när det kommer till det här med babystuff är jag helt omöjligt velig, ha ha!



Idag har vi monterat ihop garderoberna till hans blivande rum. Såå skönt att äntligen få några stora saker på plats!



Ha en fortsatt mysig kväll! Kraam från Örebro

Datum: 2009-10-18 Tid: 17:57:34 BLOGG: http://kattabloggen.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!