Härliga fredag:)

   PUBLICERAT 2009-10-30 › KLOCKAN 17:07:44
    KOMMENTERA INLÄGGET 0 st kommentarer
Idag har det varit så härligt... Världens bästa fredag halv dag slutade redan kl 13:00 det hade jag velat göra varje fredag så mycket man har hunnit med här hemma som man inte hinner annars:)
Solen har skinnit hela dagen riktigt härligt höst väder:)
Håller på att tvätta nu vi har så mykcet tvätt förstår inte riktigt! Känns som det kommer bli 4 maskiner!
Får nog ta en rensning i garderoben och få bort allt skit! *haha*
Min pärla går som en klocka är så nöjd med den:)

Nu i helgen vet jag inte riktigt vad som händer mer än att vi ska hjäla min syster och hennes familj att flytta och nej jag ska inte bära tunga saker men lite lätta saker kan jag alltid hjälpa till med!
Har åkt på foglossning vilket är mindre skoj:(( Men vad gör smärta när man väntar på något positivt man längtar mer och mer för varje dag så går! Han är så Välkommern till oss när han är redo för att titta ut!!

Tänkte visa upp min Pärla här i bloggen! Tyvär är inte fotot det allra bästa!!
Men det får duga idag! Orkar inte ta något nytt idag! Men fler bilder kommer inom kort.



Privat Bild!!!






DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!