Pärlan!!

   PUBLICERAT 2009-10-27 › KLOCKAN 20:04:52
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
Imorn hämtas Pärlan min hem:) Vi har tittat runt en del på bilar och det är inte lätt jag har ju alltid varit en BMW tjej men den la jag ner för ett tag sen då jag tänkte att jag vill inte ge för mkt för en bil men den ska vara säker o passa mig o vårat Pyre! Ford focus har vi tittat på en  trevlig bil men det var något som sa Nej! Var och prov körde en i Söndags! Sen nu hittade vi PÄRLAN den väntade på mig perfekt Pris och super fin:)
Så det blev en BMW 316 TI Compact 2001 silver! Den kommer passa mig & Pyret perfekt! :)
Imorn ska vi hämta hem den, den är köpt på Bilfirma!
Tänkte att jag ska fota den i helgen så ska ni få se bilder, bilderna från nätet är redan borttagna:((( *pust*

Fick min nya Samsung nu i kväll:) det blev en Jet! Så nu ska jag sälja min Rosa F480 någon som är sugen på att köpa??




Mina ›

Godmorgon gumman..Skoj att det blev en bil inköpt..Hoppas att du kommer trivas med den..Jobbar du än eller hur är det med den fronten?

Ang den 8/11 så är det farsdag & det ska vi fira först med hans pappa & sen med min pappa så den söndagen kan jag tyvärr inte..Får bli en annan dag.Ha en skön onsdag.kram

Datum: 2009-10-28 Tid: 09:12:29 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/
Mina ›

Godmorgon gumman.Vi får bestämma en annan dag.Ha en skön torsdag.kram

Datum: 2009-10-29 Tid: 09:38:13 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/
Michaela { Foto & Webbdesign ›

snygg blogg du har :)

Datum: 2009-10-29 Tid: 21:56:28 BLOGG: http://soeticz.webblogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!