ZARA HOME...

   PUBLICERAT 2009-10-04 › KLOCKAN 16:54:00
    KOMMENTERA INLÄGGET 1 st kommentarer

Jag ar helt kar vi har  hittat ZARA butik med hem inredning saker dar var sa mkt fint! Varfor finns den ej i sverige forr:(( iforsig dem har pa ellos ZARA HOME saker! Men butiken ar juvlig:)

Imorn aker vi hem till KALLA sverige igen , vi har haft det underbart harligt!
Tyvar har jag inte uppdaterat sa mkt har pa bloggen! Blir sa nar man e pa semester!
Nu nar vi sen kommer hem till Sverige sa blir det mkt att forbreda infor allt! Som kommer handa till host/vintern!
Mkt roligt som kommer handa kan tyvar inte avsloja har pa bloggen an;) Ni far vanta! Men det ar nagot jag alltid har stravat efter :) :) o varat Pyre som ska komma han ar sa efterlangtad, vi langtar sa mkt efter honom:)
Nu nar vi kommer hem till sverige sa vantas 3 D ULTRALJUD :) Ska bli sa enormt mysigt att fa se varat pyre pa skarmen det ar en sadan maktig kansla!
Han ror pa sig konstant nu! Vilket ar spannande!

Ni undrar sakert om jag har shoppat nagot har i spanien! Tro det eller ej men jag har inte kopt nagot till mig eller varat pyre! Kan inte fatta det sjalv men har faktiskt inte hittat nagot som jag har velat ha!
Daremot min J har stor shoppat host vinter klader till honom pa ZARA dem har sjukt snygga klader till killar med! O spec har i spanien har dem lite mer an i sverige! Zara ar ju spanskt! Sa nu har han super stiliga snygga klader till han kommer hem:) o jobba i osv... far fota han i dem nar han kommer hem sa ska ni fa se! Kamera batteriet haller pa att do hittade inte laddaren nar vi skulle aka ivag men den har hallt i en vecka och det var ju tur det!
Foton far ni se nar vi  kommer hem! :) Har tagit en el del far ga i genom alla nar vi kommer hem!

Laste att det ar kanelsnackans dag i dag i sverige!!! FANNNNN jag vill med ha!!!
Ni far ata for oss med:) Men imorn ska jag kopa mig en stor snacka nar vi kommit hem pa kvallen:)

Ha det gott!!!
Vi hors & ses snart igen men da ar jag i Sverige igen:)







Mindy ›

Godmorgon gumman..Då är det hemrese dagen denna dag..Hoppas att du har haft en skön vecka med killen din.Skönt med massa aktivitet inne i magen..det är så det ska vara.I veckan kan det blir lita tajt,,men veckan som kommer kan vi bestämma en dag.kram kram

Datum: 2009-10-05 Tid: 10:38:04 BLOGG: http://blondis81.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!