98 dagar...

   PUBLICERAT 2009-09-27 › KLOCKAN 10:42:12
    KOMMENTERA INLÄGGET 3 st kommentarer
kvar till beräknad förlossning ka inte fatta att jag har gått 65% av min graviditet! Jag passar på och njuter nu in i det sista:) Håller på att tvätta upp allt här hemma nu innan vi ska packa väskorna till Spanien för imorn åker vi:)
Ska bli så underbart skönt komma bort på en sista resa bara jag och J :) detta är vår sista resa innan vi blir 3:) 
Nästa resa så är vi 3st:) känns så underbart alltihop! Vi ska bli 3st:) Vi båda längtar enormt mkt efter att få lov att träffa våran SON!

Igår var vi o köpte hans byrå med en glas skiva den kommer komma på bild när den är monterad:) Så fint det kommer bli i barnrummet jag ser det framför mig:)

Blir en fika med våra vänner i stan sen idag ska bli så mysigt en riktig söndag:)
Vi hörs sen!



Miia - There´s no place like home ›

Förstår att ni längtar efter er lille kille!



Hoppas ni får en skön semester i Spanien, sista barnfria så passa på att njut ;) Kraaam

Datum: 2009-09-28 Tid: 17:15:46 BLOGG: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/
Malin ›

Förstår att du längtar! Själv har man 99 dagar kvar idag :) Ska ha den 5 januari. På torsdag får vi dock se lillen på ul igen..ska bli spännande :) Hoppas ni får en fin semester!

Datum: 2009-09-28 Tid: 21:11:47 BLOGG: http://mandarinklyfta.blogg.se/
Tova ›

Åh, häftigt! :)

själv har jag lite drygt 100 dagar kvar... snaaart 2-siffrigt ;)

hoppas allt är bra med dig och lill-bebben!

själv möbleras det om för fullt i magen just nu känns det som :O

kramar

Datum: 2009-10-04 Tid: 13:30:00 BLOGG: http://www.metrobloggen.se/trasslet



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!