Dagens BM besök!

   PUBLICERAT 2009-09-17 › KLOCKAN 21:06:03
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer

Idag var vi hos Barnmorskan:) alltid lika spännande o gå ditt o få höra lillens hjärtljud:) Allting var jätte bra o jag följer kurvan jätte bra:) *stolt* Det ända som är super dåligt på mig och varför jag ÄR så förbannat trött är att jag har dåligt blodvärde!
Åt jo järntabletter i början men fick så ont i magen av ej gå på toa osv... Så jag slutade med dem och dem hjälpte men nu måste jag VERKLIGEN börja med dem igen! Men som sagt jag ska hjälpa magen med att äta lite som katrin plommon osv om kvällarna:)

Lillen ska väga ungefär 700gram nu och föds han nu kan han överleva! Men våran son ska stanna inne tills det är dax har jag bestämt:) *hihi* Hoppas han lyder! Prata även lite om att jag är rädd för förlossningen osv hon sa att många stirrar sig blinda på just den dagen men det är inget fel! Men vi ska prata om det lite varje gång så ska det säkert hjälpa mig! Hon sa att det är inget konstigt att vara rädd första gången! Fick tid till Socker test med!

Hoppas hösten rullar iväg nu... snart dax för Spanien och när vi kommer hem så är det dax för 3D ultraljud :) ska bli så skoj o se vårat pyre:) hur han har det i magen!
Barnmorskan sa att han är jätte livlig rör sig hela tiden/ han gjorde det idag när vi skulle lyssna på hjärt ljuden:)

Blir en ny mag bild nu ihelgen tänkte jag!




Fru Evelina ›

hoppas nya veckan startat bra för dig och bebis i magen!



kram

Datum: 2009-09-21 Tid: 19:32:35 BLOGG: http://happilyeverafter.se
Emma ›

hej:) Vad bra att allt såg fint ut med lillen i magen:)

Jo jag har oxå blitt tvungen och käka järntabletter nu och har tydligen fårr hemorrojder, så det är inget roligt. Men köpte katrin plommon på burk idag och lite annat som jag tänkte stoppa i mig och se om magen mjuknas upp.

VAd har du annars gjort för mysigt denna måndag?

kram

Datum: 2009-09-21 Tid: 21:21:41 BLOGG: http://lillemspems.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!