HJÄLLPP!

   PUBLICERAT 2009-09-03 › KLOCKAN 20:24:11
    KOMMENTERA INLÄGGET 6 st kommentarer

Blir såå less mina fötter svullnar o svullnar hittade världens snyggaste stövlar idag tror ni dem gick på mig ehh NÄÄÄ!! ;( *ledsen i ögat* tog ändå en storlek större än vad jag brukar ha!! Detta kan inte vara sant!! Jag tycker att snygga skor är ett måste det gör så mkt , jag vill fan inte springa runt i fula skor hela hösten men just nu känns det som att jag kommer få göra det! Innan jag blev gravid sa jag hela tiden jag kommer inte lägga mkt pengar på gravid kläder osv när jag är gravid men akk såå fel jag känner verkligen att jag ska lägga pengar för det jag vill ha för att jag ska känna mig snygg och dylikt! Det är verkligen en jätte stor förändring för en med graviditet ena dagen känner mig sig vrål snygg ena dagen tvärt om!

Idag är nog en sådan dag då allt på mig är skit & jobbigt tyvär! Känslorna går upp och ner hela tiden! Vilket är mega jobbigt tycker jag! BARA längtar efter att vårat pyre ska komma! Hoppas att tiden hösten springer iväg så man kan få välkomna vårat pyre till världen:) Både jag och J längtar så mkt , det ska bli så spännande och få se vårat Pyret på 3D ultra ljud som vi ska på den 7 Oktober:) då vi hoppas vi kan få se vem han är lik :)
Han är verkligen vårat allt:) Det är många som undrar om vi har bestämt något namn för vårat pyre osv..
Och ja vi har väll nästan bestämmt oss för att det kommer att bli WILLIAM vå båda gillar det jätte mycket och vi tycker att det passar men sen samtidigt man vet ju aldrig kanske dyker upp ett annat namn.:)

Vet ni vad mammsen ringde för en stund sen och sa att mina kläder och saker som jag har beställt från H&M har kommit JIPPPPPI:) *äntligen* så imorn efter jobbet så ska jag köra till ma & pa o hämta upp mina saker:) lite nya kläder! Tänkte faktiskt fota dem på så ska ni få se kanske till helgen:) Beställde även en väska hoppas den är snygg och att jag gillar den! Har min favis väska nu som ser ut som jag vet inte vad... Som jag har haft i flera år ja ni läste rätt flera år haha!! Men den måste verkligen bytas ut nu! Har inte hittat någon i den storlekn som jag har gillat har ju multom med väskor här hemma men inte i bahglig storlek som jag tycker är lagom till jobb osv!

Ni får ha det gott där ute! Vi synes! Ciao;)



Hittade denna söta bild på nätet:)



Marina ›

Usch jag vet hur det känns gumman. Jag svällde också upp något otroligt under min graviditet och det är inte lätt. Fösök ligga högt med benen när du sover och köp stödstrumpor på apoteket! Dom är skitfula men dom hjälper. Tar du på dig dom direkt på morgonen så avlastas dina ben direkt. Det är ingen dans på rosor att vara gravid, man har så mycket tankar och kroppen förändras drastiskt men jag vill att du ska njuuuuta! Nu i efterhand så ångrar jag att jag inte tog tillvara på den tiden när man gick och väntade..den kanske inte kommer igen så hur jobbigt det än är så ska du veta att det är så fint att vara gravid, du bär på ditt och din sambos kärleksbevis och det är vackert! Det finns jättefina mammakläder,frossa i dom och känn dig speciell och märkvärdig för snart är magen borta och er bebis kommer upp på ditt bröst och då kan jag lova dig att inget annat spelar någon roll!!!! Ta nu hand om dig, styrkekramar!!

Datum: 2009-09-03 Tid: 21:06:41 BLOGG: http://familjenbergerpersson.blogg.se/
Hanna ›

Härlig blogg du har och lycka till med graviditeten =)

Datum: 2009-09-03 Tid: 21:41:38 BLOGG: http://hannanlange.blogg.se/
Fru Evelina ›

Tack snälla för din kommentar!



Har också en deppdag idag, men det FÅR man ha! Det betyder ju inte att vi är SÅ happy över våra små gossar i magen :-)!



mysigt att ni ska göra 3d! Vi gjorde 3d/4d och det ångrar vi inte en sekund, ni kommer nog inte heller göra det hihi...



kram och godnatt!

Datum: 2009-09-03 Tid: 22:17:51 BLOGG: http://happilyeverafter.se
Annas inspiration ›

Vad jobbigt det låter,

hoppas att du mår bättre snart!



massor med kramar

Datum: 2009-09-04 Tid: 15:00:25 BLOGG: http://annasinspiration.blogg.se/
unique ›

It`s a pain in the ass det där med hur man känner sig. Jag är inne i en period då det känns bra med kläder på, men utan vill jag bara spy. Tittar inte ens på mig själv. Jon får titta bäst han vill. Det bryr jag mig inte det minsta om.



Hoppas du får en bra helg. Du och dina fötter ler

Datum: 2009-09-04 Tid: 16:53:30 BLOGG: http://saratilling.devote.se
oivia ›

aaw kräftor är gott!!

gå gärna in i min bllogg o om du gillar den så lägg till den i "blogglovin" i fall du har det :)

om du tycker min blogg är tråkig kan du ända sätta till min blogg som blogglovin för det kommer bettre innlägg för varge dag <3



kram.

Datum: 2009-09-07 Tid: 16:54:26 BLOGG: http://blogg.passagen.se/olivia-djur/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!