Måndag!

   PUBLICERAT 2009-09-07 › KLOCKAN 19:35:52
    KOMMENTERA INLÄGGET 2 st kommentarer

Ja då sitter man här efter en dags jobbande och det är måndag kväll! Känner mig sliten i kroppen så det blir ett inlägg här sen ska jag fixa lite i köket och sen blir det sängen & tvn:) Behöver vila!
Tycker att helgerna går så enormt fort fattar liksom inte vart den lediga tiden tar vägen, någon som vet??
Igår hade vi fika gäster här hemma super mysigt! alltid skoj o bjuda på fika med trevligt sällskap!
Orkar tyvär inte lägga upp bilderna från kräftpartajet idag! Får bli en annan dag..När jag känner ork till det!

Gick in om Kahls kaffe och köpte med mig ett super gott the med mig hem:) har börjat gilla te lite mer än kaffe nu:) Plus att vi fick en super smart the kopp eller vad man ska säga! Kommer foto på den senare!

Blir helt rörd av alla kommentarer jag fick får på det fotot på mig sen i lördags, klänningen har jag lånat av min syster hon har köpt den på MQ för ni som undrar märke SUNSHINE !Jätte vacker:)






diana ♥ ›

Tack rara för kommentaren! Vad hittar du på i höstrusket? Har nu en liten frågestund i bloggen, kika gärna in! =) Kram

Datum: 2009-09-07 Tid: 20:39:00 BLOGG: http://dianasblogg.blogg.se/
jessi ›

jag har kollat runt i din blogg, mysig blogg du har o så söt du var i klänningen o gravidmagen!



kram

Datum: 2009-09-09 Tid: 19:12:37 BLOGG: http://lyckoljus.blogg.se/



DITT NAMN:


DIN MAIL:


DIN BLOGG:


KOMMENTERA:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!